Sláva budiž duchovnosti

Opožděný apríl pro všechny nové návštěvníky, kteří mi sem začali chodit ze sluníčkových webů. Vítejte... jako doma! <3

15 komentářů:

  1. tak tohle je vážný ... nad tim se snad ani neda zamyslet.

    OdpovědětVymazat
  2. Viděl jsem víc videí s timhle chlapem a lhal bych kdybych řekl, že na mě nepůsobí jako magor...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli vzhledu, projevu nebo tomu, co říká? :)

      Vymazat
    2. No podle těch vykulenejch očí a smíchu, který mi nezní upřímně, jen zbytečně afektovaně. Když zapomenu na tyhle věci, tak ale občas mluví i rozumně. Přesto ale většina lidí zřejmě nemá takovou zkušenost s ezoterickejma blábolama jako on, takže ten jeho boj proti těmhle blábolům určitě spoustě lidem včetně mě přijde přehnaný a zbytečný. Přijde mi, že v těch videích bojuje především s nějakou svou dřívější představou nebo přesvědčením a to co přináší ostatním je až vedlejší. Takže asi přitáhne jen lidi, kteří si prošli něčím podobným jako on. A přestože asi má co říct, jeho slova tak dopadnou jen na malý okruh specifických lidí.

      Vymazat
  3. Tak jeden oponentní. Ať ta diskuse není tak jednostranná.

    http://www.jirivacek.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=5425&Itemid=26

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale velká kupa domněnek :)) jak víš, že to je pravda?

      Vymazat
    2. za prvé - nečím jsem prošel, něco prožil :)
      za druhé - jak Ty víš, že to Tvý je pravda??

      Vymazat
    3. Já nic "svýho" nemám, kromě ptaní, jak můžeš vědět, že to tvý je víc než sraní... to jen abych to zarýmoval.

      Rád poslední dobou rýmuju.

      Vymazat
  4. Dokonce i sama Grace mi řekla, že je vidět, že hledám Boha. Tak mi tady neříkej, že jsou mistři naprosto zbytečný. Kde jinde bych k tomu duchovnímu pološeru asi tak přišel... :/ ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, nazdar Mexikáne, nevěděl jsem, že to jsi ty. Jak je?

      Jako odpověď na tvůj dotaz přidám dnes večer nové video.

      Je vážně dobré. Pracuji taky na jednom videu s UGm, které je odzbrojující a posílá do věčných lovišť všechny Vacky světa, ale to mi bude ještě nějaký čas trvat.

      Měj se!

      Vymazat
    2. Tak až zejtra, sorry, nestíhačka. :)

      Vymazat
    3. Cau, tak to tu zpetne procitam, jak to vypada s tim odzbrojujicim videem od UG? :)

      Vymazat
    4. Jinými slovy děláš pičoviny. S UGm jsem půlrok nepohnul a další půlrok nepohnu. Mír a lásku!

      Vymazat