Poslední zvonění

Vítejte, drazí přátelé.

V dnešním díle "Krejzy Bena" uvidíte: brutální upřímnost, lekci nádherného selského rozumu a klasickou kupu legrace; zjistíte také, proč je historie vesmíru jako iPhone a naučíte se, jak si doma provést svůj vlastní test Boží existence!

Dnešní díl je místy lehce vulgární, ale celkově znepokojivý je fakticky silně, takže by se na něj radši neměl dívat nikdo z následujících kategorií:

#cestyksobě, #gošárníci, #osudcz, #psychologiecz #inner-light.ningcom


9 komentářů:

  1. Super. Úplně mi to vyvolalo vzpomínku z dětství, jak jsem nechápala proč jsou někteří lidé důležitější než jiní. Jak mi to matka vysvětlovala, ale moc jsem tomu nevěřila. Zvlášť proto, že mi tvrdila, že ona je důležitější než já:-). Dík. Tereza.

    OdpovědětVymazat
  2. "Nevěřte ničemu co řekne někdo cizí" .... tak proč nám tento pán pořád předkládá svoje názory? :) nějak to nedává smysl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde jsi slyšel ono "Nevěřte ničemu co řekne někdo cizí"? Někdo tento názor řekl, tak proč bys mu věřil... :))
      Ale jinak... právě že a pouze na toto Ben poukazuje, nebo ti snad předkládá něco k věření ?

      Vymazat
  3. Každé slovo jako rána zenovým klackem. Ď.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vtipnej týpek, dost mi připomíná Jima Carryho.
    Každej sám za sebe i tzv. duchovnu.
    Každý může něco zažít i nezažít a někdo to nevydrží a mluví o tom.
    A pak někdo mluví o tom co mluvil někdo druhej.
    ,, Něco je,,

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě dodatek k předchozímu příspěvku.

    Jsme jediný živočišný druh na planetě Zemi, co udělal ze Života problém.
    Všichni ostatní zástupci fauny a vlastně i flory ,, jen,, žijí.

    OdpovědětVymazat
  6. Původní gošárnický kanál na youtube byl terminován. To bude mít Sy radost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím čéče! Ale radost z toho nemám. Chtěl bych mít radost. Uniká mi něco, proč by mi to mělo dělat radost? Hilfe!!!

      Vymazat